Bulevardul Republicii nr. 1, Ploiesti   Telefon: +40 244 526641   Email rezervari hotel: reservation@hotelcentralploiesti.ro

SERVICII

AEROPORT  TRANSFER:
Un microbuz Mercedes este disponibil pentru transport  la / de la aeroport. Serviciul de transfer  este taxabil. Pentru rezervare, vă rugăm să contactați recepția.

AER CONDIȚIONAT
Hotelul și toate camerele sale sunt dotate cu sistem de climatizare / aer conditionat. Pentru deshiderea / inchiderea sistemului, pentru schimbarea temperaturii sau a setarilor aparatului, va rugam folositi telecomanda.

ANIMALE DE COMPANIE
Animalele de companie sunt permise în hotel; nu se permit mai mult de 2 animale mici de companie  pentru fiecare cameră. Există o taxă suplimentară de 12 de Euro pe noapte pentru fiecare animal de companie. Vă rugăm nu lasati animale nesupravegheate in camera.

APA DE LA ROBINET
Va informam ca in orasul nostru apa de la robinet este sigura pentru baut.

ARTICOLE DE TOALETA SUPLIMENTARE
Articole de toaletă suplimentare, perne, prosoape, sunt disponibile 24 de ore / zi, gratuit. Vă rugăm să contactați recepția.

BAR / CAFENEA
Blues Cafe este situata la parter. Deschisa zilnic, de la 08:00 la 22:00.

BUSINESS CENTER
In Receptie, la Internet Point, există un calculator cu acces la internet. Serviciul este gratuit.

Dacă doriți să printati un document sau sa primiti ori sa trimiteti un fax, va rugam sa contactati Recepția. Serviciile de printare si transmitere fax sunt taxabile. Primirea unui fax este gratuita. Personalul nostru este la dispoziția dumneavoastră 24 de ore / zi .

O cameră de afaceri eleganta este situata la primul etaj, in zona Executive. Pentru inchiriere, va rugam sa contactati  Recepția.

CAMERA DE BAGAJE
Camera de bagaje este disponibila 24 de ore, gratuit. Vă rugăm să contactați Recepția.

CAMERE PENTRU FUMATORI

Solicitati la Receptie camera pentru nefumatori.

Este interzis fumatul intr-o camera pentru nefumatori, sau in spatiile comune.

CĂRȚI DE CREDIT
Urmatoarele carti de credit sunt acceptate la hotel : VISA, Maestro, Eurocard / Mastercard, AMEX.

CONCIERGE
Gratuit, puteti solicita:

Furnizarea de informaţii privind serviciile prestate de hotel, obiectivele turistice din zona, evenimentele culturale din localitate, mijloacele de transport, starea vremii, etc ;
Predarea/primirea corespondentei;
Pastrarea bagajelor;
Umbrele pe timp de ploaie;

Pentru orice detaliu, contactati Receptia.

CURATAT SI LUSTRUIT INCALTAMINTEA
Dispozitiv automat pentru curatat si lustruit incaltamintea este amplasat in hotel pe fiecare etaj .

DOCTOR / MEDICAMENTE
Va rugam sa contactati Receptia.

EVENIMENTE
Hotelul Central este locul ideal pentru evenimente private sau evenimente corporate.

Hotelul Central va garanteaza organizarea nuntilor sau a petrecerilor private intr-un mod memorabil, astfel incat amintirile sa dureze pentru  totdeauna. Hotelul Central isi canalizeaza atentia pe furnizarea de servicii de calitate la preturi accesibile.

Centrul  modern de conferinte al Hotelului Central  este perfect pentru evenimente corporate de succes:  meetings, incentives, conferences and exhibitions (MICE). La organizarea oricarui eveniment, va puteti bucura de un minunat si spatios salon de conferinte si de cinci sali diferite pentru intalniri.

Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.hotelcentralploiesti.ro  sau sunați la Recepție.
Pentru inchiriere sali, vă rugăm să contactați Recepția.

FIER DE CALCAT / MASA PENTRU CALCAT
Daca aveti nevoie  de o masina de calcat si de o masa pentru calcat, vă rugăm să contactați Recepția.

Un fier si o masa pentru calcat vor fi puse la dispozitia dumneavoastra. Serviciul este gratuit .
FRIZERIE, COAFURA, COSMETICA

Serviciul este disponibil in incinta hotelului si este taxabil. Va rugam contactati Receptia.

INCHIRIERE LAPTOP
Va rugam contactati Receptia.

INTERNET
Internet de mare viteza este oferit gratuit in zonele publice, precum si in toate camerele.

Conexiunea se poate face:
de pe dispozitivul dumneavoastra mobil (laptop, tableta, smartphone, etc); accesati reteaua “Hotel Central”.
de pe un laptop inchiriat la receptie; accesati reteaua “Hotel Central”.
de pe calculatorul situat in holul receptiei.

În cazul în care aveți nevoie de mai multe informații, vă rugăm să contactați Receptia.

ÎNTREȚINERE / SERVICE
În cazul in care nu functioneaza ceva in camera dumneavoastra, vă rugăm să contactați Recepția.

MIC DEJUN
Micul dejun este servit in sistem bufet suedez. Se serveste intre orele 06:30 la 10:00.

MINIBAR
Fiecare cameră este dotată cu un frigider mic care conține băuturi alcoolice și băuturi răcoritoare. O lista de preturi este disponibila in mapa cu informatii. Contravaloarea articolelor consumate se va regasi in factura dumneavoastra.

NU DERANJATI
In cazul in care incuietoarea de la yala usii este folosita, noi nu va vom deranja.

In plus, puteti folosi insemnul “Nu deranjati” existent in camera dumneavoastra.

OBIECTE PIERDUTE
Obiectele uitate de turisti in hotel sunt înregistrate într-un registru special.

Vă rugăm contactați Recepția pentru returnare.

PARCARE
Locuri de parcare sunt disponibile gratuit, pentru oaspeții noștri, în parcarea publică.

La sosirea in hotel, va rugam parcati masina pentru cateva minute pe strada aflata intre magazinul Winmarkt si Hotelul Central. Mergeti la receptie si solicitati un loc de parcare. Lucratorii Consierge ai Hotelului Central se vor ocupa de parcarea masinii dvs.

Pentru mai multe informatii, vă rugăm să contactați Recepția.

PATUT PENTRU COPIL
Copiii sub 6 ani sunt cazati gratuit daca impart patul existent cu parintii. La cerere, un pătuț pentru copil poate fi amplasat în mod gratuit în cameră. Va rugam sa contactati Receptia.

RENT A CAR
Vă rugăm să contactați Recepția.

RESTAURANT
Renumitul Restaurant Berbec va sta la dispozitie.

Aici pot fi organizate evenimente private sau evenimente profesionale.

Pentru rezervari, contactati Receptia.

ROOM  SERVICE
Orar : 6:30 – 22:00.  In  mapa de prezentare a hotelului gasiti o lista cu produse ce pot fi servite in camera. Pentru mai multe detalii vă rugăm să contactați Recepția.

SEIF
Un seif este disponibil in camerele standard ori executive, in garsoniere sau apartamente. Camerele tip economy nu au in dotare seif. Fiecare seif este programat cu un cod initial de utilizare: 1234 + tasta  #. Pentru securitatea dumneavoastra nu uitati sa-l schimbati!

 

Programarea codului de utilizare:

1.a. Apasati butonul verde din interiorul usii seifului. Ledul galben se va aprinde. Se va introduce noul cod.

1.b. Introduceti noul cod format din 3 pana la 8 cifre  urmat de tasta  #.

1.c. Inainte de inchiderea usii, verificati noul cod de cel putin 2 ori: introduceti noul cod + tasta #

 

1. Exemplu de programare:

1.a. apasati butonul verde

1.b. 108088 #                             (introduceti noul cod de utilizare + tasta # )

1.c. verificati codul introdus de dumneavoastra: tastati 108088 #

Hotelul nu își asumă nici o responsabilitate pentru obiectele de valoare lăsate nesupravegheate în camera dumneavoastra.

Puteți utiliza gratuit seiful aflat în Receptie. Pentru detalii, apelati Receptia.

 

SPALATORIE
Serviciu disponibil de luni pana vineri.

Vă rugăm să puneți hainele în sacul de rufe, completați formularul solicitat si sunati la Receptie.

Hainele predate înainte de ora 12:00 vor fi returnate până la ora 15:00 în aceeași zi .

Hainele predate după ora 12:00 vor fi returnate in ziua lucratoare urmatoare.

Serviciul este taxabil.

TAXI
Pentru comenzi de taxi, vă rugăm să contactați Recepția .

TELEFON
Instructiunile de utilizare ale  telefonului precum și tarifele  telefonice sunt listate in ultimele pagini ale acestui ghid.

TELEVIZIUNE
Programe TV prin cablu sunt disponibile in hotel.

Grila TV o accesati apasand butonul GUIDE pe telecomanda TV.

TELEFON DE TREZIRE
Vă rugăm să contactați recepția pentru a comanda apel de trezire.

WELLNESS
Centrul Wellness este situat  la subsolul hotelului.

Pentru persoanele cazate in camere economy, standard ori executive, in garsoniere sau apartamente, folosirea piscinei, a jacuzzi, a saunei sau a aparatelor de fitness se poate face gratuit.

Servicii de masaj sunt disponibile contra-cost. Este necesara programare.

Deschis de luni pana vineri, de la 14:00 la 22:00. Pentru mai multe informatii, va rugam contactati Receptia.

ZIARE
Ziare nationale si internaționale sunt disponibile la Recepție.

INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE TELEFON:

Apel in interiorul hotelului:

Recepție (sunati din camera): 711
Restaurant (sunati din camera):  711
Apel catre o alta camera: vă rugăm să formați numărul de cameră dorit .

Apel in afara hotelului:

Formati „ 0 „ pentru a suna in exteriorul hotelului. In continuare formati numarul pentru apel national sau international.
Apel național : 0 + numărul  dorit.
Apel internațional : 0 + codul țării + numarul dorit.

Telefon de urgenta: 0 + 112.
Contravaloarea apelurilor telefonice nationale si internationale (cu exceptia apelurilor de urgenta) se va regasi pe factura dumneavoastra.

PENTRU SIGURANȚA DUMNEAVOASTRĂ ÎN CAZ DE INCENDIU

Stimate Oaspete,

Planul de pe partea interioară a ușii dumneavoastră indică locul camerei pe etaj și cea mai apropiată ieșire de urgență. Ieșirile de urgență sunt marcate cu simboluri internaționale și lumină albă – verde.

În caz de incendiu, vă rugăm să acționati după cum urmează :

1. Pastrati-va calmul, acționati rapid și cu atentie.
2. Obțineți ajutor, sunați la pompieri de la telefonul din camera:
Ø apel Receptie : 711.
Ø apel de urgență : 0 + 112.
Fiti pregatit sa spuneti unde si ce arde, daca sunt oameni în pericol!
3. Folositi extinctorul, dar nu actionati singur. Stingătoare de lupta sunt la toate etajele, in vecinatatea scărilor. Acordati atenție instrucțiunilor de utilizare .
4. Aplecati-va în camera, dacă este necesar tarati-va afara din cameră, țineti o cârpă umedă peste gură și nas. Nu folosiți lifturile .
5. Deschideti ferestrele pe scarile unde este prezent fumul. Fumul va iesi din cladire .
6. În cazul in care sunt blocate ieșirile de urgență de pe oricare din etaje sau pe casa scarilor, stati in camera, țineti ușa închisă si așteptați la o fereastră deschisă pentru ajutor. Rosturile usilor trebuie astupate cu prosoape ori alte materiale umede pentru a opri patrunderea fumului.
7. Trageti oamenii cu haine in flacari la pământ si stingeti focul cu pături de lână, haine  etc.
8. Informati brigada de pompieri  în cazul în care sunt oameni in pericol sau dacă există alte pericole speciale: lichide inflamabile  etc .
Urmați imediat ordinele  brigazii de pompieri sau ale personalul hotelului .
9. Evitati panica, ajutorul e pe drum.

Va rugam sa ne ajutati, după cum urmează:

fumatorii sunt rugati sa fumeze doar in spatiile special amenajate si sa stinga tigarile în scrumieră; nu le aruncati în coșul cu deșeuri de hârtie.
nu fumati în pat.
nu utilizați alte aparate electrice, cu excepția aparatului de ras electric, uscator de par sau periuta de dinti electrica.